Bursa Teknik Üniversitesi

İNDİRİM ORANLARI VE ÖNEMLİ BİLGİLER


İndirim Oranları* (İndirimler Fakülteler ve MERLAB’da test ve analiz hizmetlerinde geçerlidir.)

Açıklama

İndirimin Geçerli Olduğu Birim

Oran (%)

BTÜ Öğretim Elemanları

Fakülteler ve MERLAB

60

Diğer Üniversite Personeli

Fakülteler ve MERLAB

25

Bursa Teknoparktaki Kuruluşlar

Fakülteler ve MERLAB

20

Diğer Teknoparklardaki Kuruluşlar ve Ar-Ge Merkezleri

Fakülteler ve MERLAB

15

Kamu Kurum ve Kuruluşları

Fakülteler ve MERLAB

15

İMEP Protokolü Yapılan Kuruluşlar

Fakülteler ve MERLAB

15

Karşılıklı İndirimli Test Protokolü Yapılan Kurum ve Kuruluşlar (BUTAL ve BUTEKOM) (Mütekabiliyet aranır) En Fazla

Fakülteler ve MERLAB

25

BTÜ Öğrencileri (yürütücüsü olduğu Teknofest, TÜBİTAK gibi projeleri varsa)

Fakülteler ve MERLAB

60

Diğer Öğrenciler

Fakülteler ve MERLAB

25



1BTÜ öğretim elemanlarının “TEZ”, “YAYINLAR”, BAP koordinatörlüğünce veya Resmî kurumlarca desteklenen araştırma projeleri kapsamındaki çalışmaları için geçerlidir.

*Posta / Kargo ile sonuçlar talep edilmesi halinde giderleri testi/analizi talep eden kurum/kişiye aittir (karşı ödemeli gönderilecektir).

*Standart bedelleri test/analiz ücretine dâhil değildir. Talep eden kurum/kuruluş/araştırmacı tarafından temin edilmelidir.

*Bütün test/analiz sonuçları, cihazların çıktıları şeklinde (sayısal görüntü, grafik, veri, tablo vb) ve test/ analiz sorumlusunun imzası ile gönderilecektir. Sonuçların İngilizce nüshası talep edildiği takdirde ilave ücret 500 TL’dir.

*Yapılan testlere/analizlere raporlama ve değerlendirme hizmetleri dâhil değildir. Rapor düzenlenmesinin talep edilmesi durumunda ilgili birim yönetimi ile görüşülmesi gerekir.

*Teste/Analize başlanabilmesi için hizmet bedelinin PEŞİN olarak elden yatırılması veya belirtilen banka hesaplarına yatırılarak dekontun ilgili birime elden veya posta/e-posta ile gönderilmesi gerekmektedir.

*BTÜ, Önceden haber vermeksizin ücretleri ve/veya ücretlendirme sistemini değiştirme hakkına sahiptir.

*Yalnızca bir kategoride indirim yapılır. İndirimler birleşitirilemez.

*Bir testin/analizin sonucunun kişi/firmaya teslim edildikten sonra itiraz edilmesi ve aynı testin/analizin tekrar yapılmasının istenmesi halinde ilk 3 iş günü içinde dilekçe ile ilgili birime bildirilmesi gerekmektedir.İtiraz süresi geçen analizlerin tekrar yapılması halinde, ücrete tabi tutulacaktır.

*Test/Analiz için başvuru öncesi, ilgili birimlerleirtibata geçilip istenilen tes/analiz ve testi/analizi yapılacak örnek hakkında (numune türü, numune adedi, yapılacak işlem vb.) bilgi verilmesi, daha iyi hizmet verilebilmesi açısından yararlı olacaktır. Başvuruda bulunanlara en kısa sürede bilgi verilecektir.


MİNİMUM ÜCRETLER


Gerçek ve tüzel kişilerce yapılacak hizmet talepleri minimum ücretleri*

Prof. Dr

Doç. Dr.

Dr. Öğr. Üyesi / Doktoralı Öğretim Elemanları

25.000,00 TL + KDV

22.500,00 TL + KDV

20.000,00 TL + KDV



* Mesai saatleri içinde verilecek hizmetler için azami aylık çalışma süresi 5 (beş) iş günüdür.

* 8 Saati geçen eğitimlerde bu oranlar uygulanmaz

* Yukarda belirtilen hizmetler için kurum imkânları kullanılmayacaktır.

*Belirtilen ücretler minimum olup, eğitim/danışmanlık hizmetine göre arttırılabilir.

*Kamu Kurum ve kuruluşlarına verilen hizmetler ve mesai saatleri dışında gerçekleştirilen danışmanlık hizmetleri minimum ücrete tabidir.

* Ulaşım, konaklama ve hizmetin gerektirdiği diğer ücretler hizmeti talep edene aittir.




Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Titrasyon
İşletme İçi
250
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Ozon Yaşlandırma Testi (Nemli Statik Gerdirme)
ISO 1431-1, ASTM D1149 Metot B, Prosedür B1
24
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Ozon Yaşlandırma Testi (Dinamik Gerdirme)
ISO 1431-1, ASTM D1149 Metot B, Prosedür B1
25
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Çekme testi (Oda Sıcaklığı) Hortum numuneleri
İşletme İçi
275
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Düzeltilmiş Temas Açısı Ölçümü
İşletme İçi
450
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
AFM Sıvı Hücre Analizi
İşletme içi
700
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Organik Çözücülerle Ekstrakte Edilebilen Maddelerin Tayini
ISO 6427:2013
2000
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Temas Açısı Ölçümü
İşletme İçi
250
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Yapışma Testi
ASTM D 429
600
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Numune Hazırlama - 4
İşletme İçi
750
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Yüzey Porozitesi (Topografya) Analizi (Temas açısı cihazı)
İşletme İçi
350
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Yüzey Gerilimi Analizi (Temas açısı cihazı)
İşletme İçi
200
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Renk ve Pusluluk Ölçümü (Renk spektroskopisi)
CIE No.15, ASTM D1003, ASTM E1164, DIN 5033, JIS Z 8722, ISO 7724/1
300
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Parlaklık ve Portakallık Ölçümü (Glossmetre)
ISO 2813, ASTM D523, ASTM D2457, DIN 67530, ISO 7668, ASTM E 430, ASTM D5767
200
Kimya Mühendisliği Bölümü
Endüktif Eşleşmiş Plazma Optik Emisyon Spektrofotometresi
Tek Element
900
Gıda Mühendisliği Bölümü
Brix veya kırılma indisi/Otomatik Refraktometre, Kyoto KEM / RA-600
AOAC 932.12
100
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Spektrum Tarama (sıvı numune) (UV-VIS Spektrofotometresi)
İşletme içi
150
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kantitatif Analiz (sıvı numune) (UV-VIS Spektrofotometresi)
İşletme içi
250
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Metot Geliştirme (HPLC)
İşletme içi
2500
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kalitatif Analiz (HPLC)
İşletme içi
500
Kimya Mühendisliği Bölümü
Bomba Kalorimetresi (Üst ısıl değer analizi)
Kalorifik değer tayini
850
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kantitatif Analiz (HPLC)
İşletme içi
700
Gıda Mühendisliği Bölümü
Aminoasit kompozisyonu
Kromatografik (HPLC-DAD/FLD)
1500
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
İlave Bileşen (HPLC)
İşletme içi
40
Biyomühendislik Bölümü
In-Vitro Degradasyon Testi (ASTM F1635) (4 Haftaya Kadar)
ASTM F1635
2500