Bursa Teknik Üniversitesi

İNDİRİM ORANLARI VE ÖNEMLİ BİLGİLER


İndirim Oranları* (İndirimler Fakülteler ve MERLAB’da test ve analiz hizmetlerinde geçerlidir.)

Açıklama

İndirimin Geçerli Olduğu Birim

Oran (%)

BTÜ Öğretim Elemanları

Fakülteler ve MERLAB

60

Diğer Üniversite Personeli

Fakülteler ve MERLAB

25

Bursa Teknoparktaki Kuruluşlar

Fakülteler ve MERLAB

20

Diğer Teknoparklardaki Kuruluşlar ve Ar-Ge Merkezleri

Fakülteler ve MERLAB

15

Kamu Kurum ve Kuruluşları

Fakülteler ve MERLAB

15

İMEP Protokolü Yapılan Kuruluşlar

Fakülteler ve MERLAB

15

Karşılıklı İndirimli Test Protokolü Yapılan Kurum ve Kuruluşlar (BUTAL ve BUTEKOM) (Mütekabiliyet aranır) En Fazla

Fakülteler ve MERLAB

25

BTÜ Öğrencileri (yürütücüsü olduğu Teknofest, TÜBİTAK gibi projeleri varsa)

Fakülteler ve MERLAB

60

Diğer Öğrenciler

Fakülteler ve MERLAB

25



1BTÜ öğretim elemanlarının “TEZ”, “YAYINLAR”, BAP koordinatörlüğünce veya Resmî kurumlarca desteklenen araştırma projeleri kapsamındaki çalışmaları için geçerlidir.

*Posta / Kargo ile sonuçlar talep edilmesi halinde giderleri testi/analizi talep eden kurum/kişiye aittir (karşı ödemeli gönderilecektir).

*Standart bedelleri test/analiz ücretine dâhil değildir. Talep eden kurum/kuruluş/araştırmacı tarafından temin edilmelidir.

*Bütün test/analiz sonuçları, cihazların çıktıları şeklinde (sayısal görüntü, grafik, veri, tablo vb) ve test/ analiz sorumlusunun imzası ile gönderilecektir. Sonuçların İngilizce nüshası talep edildiği takdirde ilave ücret 500 TL’dir.

*Yapılan testlere/analizlere raporlama ve değerlendirme hizmetleri dâhil değildir. Rapor düzenlenmesinin talep edilmesi durumunda ilgili birim yönetimi ile görüşülmesi gerekir.

*Teste/Analize başlanabilmesi için hizmet bedelinin PEŞİN olarak elden yatırılması veya belirtilen banka hesaplarına yatırılarak dekontun ilgili birime elden veya posta/e-posta ile gönderilmesi gerekmektedir.

*BTÜ, Önceden haber vermeksizin ücretleri ve/veya ücretlendirme sistemini değiştirme hakkına sahiptir.

*Yalnızca bir kategoride indirim yapılır. İndirimler birleşitirilemez.

*Bir testin/analizin sonucunun kişi/firmaya teslim edildikten sonra itiraz edilmesi ve aynı testin/analizin tekrar yapılmasının istenmesi halinde ilk 3 iş günü içinde dilekçe ile ilgili birime bildirilmesi gerekmektedir.İtiraz süresi geçen analizlerin tekrar yapılması halinde, ücrete tabi tutulacaktır.

*Test/Analiz için başvuru öncesi, ilgili birimlerleirtibata geçilip istenilen tes/analiz ve testi/analizi yapılacak örnek hakkında (numune türü, numune adedi, yapılacak işlem vb.) bilgi verilmesi, daha iyi hizmet verilebilmesi açısından yararlı olacaktır. Başvuruda bulunanlara en kısa sürede bilgi verilecektir.


MİNİMUM ÜCRETLER


Gerçek ve tüzel kişilerce yapılacak hizmet talepleri minimum ücretleri*

Prof. Dr

Doç. Dr.

Dr. Öğr. Üyesi / Doktoralı Öğretim Elemanları

25.000,00 TL + KDV

22.500,00 TL + KDV

20.000,00 TL + KDV



* Mesai saatleri içinde verilecek hizmetler için azami aylık çalışma süresi 5 (beş) iş günüdür.

* 8 Saati geçen eğitimlerde bu oranlar uygulanmaz

* Yukarda belirtilen hizmetler için kurum imkânları kullanılmayacaktır.

*Belirtilen ücretler minimum olup, eğitim/danışmanlık hizmetine göre arttırılabilir.

*Kamu Kurum ve kuruluşlarına verilen hizmetler ve mesai saatleri dışında gerçekleştirilen danışmanlık hizmetleri minimum ücrete tabidir.

* Ulaşım, konaklama ve hizmetin gerektirdiği diğer ücretler hizmeti talep edene aittir.




Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
İletkenlik Tayini
İşletme içi
150
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Ağırlık/Boyut Tayini
İşletme içi
150
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Birim Alan Ağırlığı
İşletme içi
180
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Görüntü alma (SEM)
İşletme içi
1500
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kalitatif Analiz (GC-MS) (Metot müşteriye aittir, oranı %1’in üzerinde kalan pikler verilir.)
İşletme içi
800
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
EDS Elemental Analiz (SEM)
İşletme içi
İlave 100 TL
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kantitatif Analiz (GC-MS) (Metot ve standart müşteriye aittir.)
İşletme içi
1000
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
EDS Haritalama (SEM)
İşletme içi
İlave 200 TL
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Numune Hazırlama ve Kaplama (SEM öncesi)
İşletme içi
200
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kalitatif analiz (LS-MSMS)
İşletme içi
550
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kantitatif Analiz (LS-MSMS)
İşletme içi
750
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Metod Geliştirme
İşletme İçi
3000
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
X-Işını Difraksiyon Paterni Çekimi (Bulk ve Toz Numune-1saati aşan)
İşletme İçi
500
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Tekstil Ürünlerinde(Lif,İplik,Kumaş) VOC Tayini
İşletme içi
1200
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Kalıntı Gerilme Analizi ( Tek kademe, Tek yön)
İşletme İçi
1700
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Tekstil Ürünlerinde(Lif,İplik,Kumaş) FOG Tayini
İşletme içi
2250
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Parçacık Boyut Ölçümü Yaş Analiz (0,1 µm ile 1000 µm arası) (Su fazında)
İşletme içi
350
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Mikroskop Analizi (Araştırma, Metal ve Stereo)
İşletme içi
250
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Hücre Görüntüleme Floresanlı Kullanım (Invert Mikroskop)
İşletme içi
200 (2 saat üzeri %50 indirim uygulanır.)
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Metot Geliştirme (GC-MS)
İşletme İçi
3000
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Numune Hazırlama - 1
İşletme İçi
200
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Numune Hazırlama - 2
İşletme İçi
350
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Numune Hazırlama - 3
İşletme İçi
500
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Parçacık Boyut Ölçümü Yaş Analiz (0,1 µm ile 1000 µm arası) (Yağ fazında)
İşletme İçi
1500
Merkezi Araştırma Laboratuvarı Müdürlüğü
Polimer/Lif Numunelerinde % Kristallinite Derecesi Tayini (Patern Çekimi Sonrası) (XRD)
İşletme İçi
300